niedziela, 24 listopada 2013

Przeplatanka.

,, Ce­nię ludzi, o których z góry wiem, że nie dadzą się łat­wo od­gadnąć, jeśli w ogóle. ,, - Wiesław Myśliwski

Jeśli rozszyfrujesz człowieka, to nie jest on już ciekawy lecz monotonny. Bo znasz jego zachowanie, myśli czy podejście do życia. Nie może Cię już niczym zaskoczyć, popadamy wtedy w rutynę, która męczy, i sprawia że ponownie zatacza się koło, którego za wszelka cenę pragnę uniknąć. Szukaj w tłumie ludzi tajemniczych, bo potrafią urozmaicić nasze życie pod wieloma aspektami. Człowiek nie może być przewidywalny, gdyż równa się to z możliwością wykorzystywania. Ludzie bawią się takimi osobami jak tylko im się podoba, bo znają ich ruchy. Jak pionki do gry. Dlatego mam obok siebie tych, których każdego dnia poznaję na nowo, zaskakujących mnie swoim zachowaniem i słowami. Nienawidzę monotonności. Wolę przeplatankę złości i szczęścia, smutku i radości. Gdyby świeciło ciągle słońce, człowiek nie poznał by cudu nocy. To co samo dzieje się tu. Życie musi być zagadką, człowiek też. Wtedy dopiero wszystko ma sens. Przynajmniej dla mnie.


Przeplatanka poziom hard.

16 komentarzy:

  1. Wpadlam dzis na twojego bloga pietwszy raz, I musze powiedziec ze uwielbiam Twoje przemyslenia, choc nie ze wszystkim sie zgadzam.

    Na przyklad wg mnie jest moment, w ktorym znasz osobe tak dobrze I masz z nia tak dobra duchowa relacje, ze dokladnie wiesz co mysli. Po prostu to wiesz. W prawie kazdej sytuacji umiesz powiedziec co zrobi, jak sie zachowa bo juz znasz jego tok myslenia, ale nie znaczy to ze jest dla Cb monotonny, bo na tym, wg mnie idealnym poziomie relacji, osoba jest Ci tak bliska, ze z monotonni wyrywaja was rzeczy ktore robicie razem, rzeczy, ktore poznajecie razem. Osiagajac duchowa wiez, kochasz miloscia prawdziwa bo wtedy juz nie kochasz po ludzku, tylko dalej niz nasze ograniczone czlowieczenstwo siega, wiec osoba nigdy nie moze byc nudna :)

    Natomiast co do ludzi ktorzych okreslamy zwyczajnie mianem znajomych czy kolezanek, to mysle ze masz racje. Lepsi sa ludzie intrygujacy, ktorzy moga wniesc w zycie cos zaskakujacego. Ludzie inspirujacy, ludzie bardziej szaleni od nas. Nawet jesli w pewnych sytuacjach mozemy obawiac sie ich zachowania to sa wazni, bo wlasnie oni przypominaja nam, ze jest cos wiecej ponad nasza strefe bezpieczenstwa w ktorej czasami sie zamykamy I ze moze warto po to siegnac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz wiele racji w tym co mówisz :) I do tego świetnie napisane. Dzięki wam naprawdę mam ogromny uśmiech na twarzy !

      Usuń
  2. Mam wrazenie ze wsiakne na dluzej, mimo tego kometarza skierowanego do mnie pod ostatnim postem :D mi tez to duzo daje, pisze cos podobnego ale nie udostepniam ;) /b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie proszę ronnie171097@wp.pl :) A może warto się podzielić tym z ludźmi ?

      Usuń
  3. Jeszcze nie czas, mi do oswiecenia jak stad do Rzymu na piechote ;) Napisze do Ciebie, obiecuje, ale jeszcze nie dzis :) /b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem surowa co do obietnic ! :) Trzymam za słowo. Wiary, ale nie zmuszam , postępuj wg swojego uznania.

      Usuń
    2. Wiesz, na razie bazuje na tym czego sie dowiaduje sie z zewnatrz, owszem przemyslam to I bardzo duzo nowych teori, prawd, rodzi sie we mnie ale... to nieten czas, kiedy bede juz gotowa, chce dac ludziom cos naprawde wartosciowego co pomoze im w ksztaltowaniu swojego wnetrza. Na razie czerpie inspiracje z ludzi takich jak ty :) dziekuje :) /b

      Usuń
    3. Hmmm masz rację poczekaj na odpowiedni dla Ciebie moment :) To ja Dziękuję.

      Usuń
  4. Wiesz do czego jeszcze doszlam dzis?
    Kazdego dnia sie zmieniamy, choc troche, zaskakujemy samych siebie swoimi myslami, zachowaniem, sposobem postrzegania rzeczywistosci widzianej. Dlatego prowadzimy blogi, notatniki. Jesli nauczymy sie odkrywac siebie na nowo to I bedziemy codziennie umieli odkrywac ludzi dookola nas. Nawet tych najlepiej nam znanych. Troche przecze sobie, ale to dobrze, znaczy ze doszlam do czegos dzis ;) co uwazasz? /b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mam pseudonim Variabele. Masz rację w tym co piszesz, ale wiesz ja piszę bo stworzyłam inną osobę, i pokazuję ją właśnie tutaj. W sumie to z tego powodu że siebie zaskakiwałam więc i tak wychodzi na to że masz rację. Są różne powody pisania, piszę bo chcę żeby coś po mnie zostało, przekazuję tutaj myśli których nie powiem w życiu codziennym, ukrywam wiadomości, zdania. Tutaj jest wiele zagadek. Codziennie odkrywam ludzi na nowo bo nie umieją czasem wielu rzeczy ukryć. Uczymy się każdego dnia :) bla bla zakołowałam.

      Usuń
  5. Chcialabym kiedys tak po prostu wyjsc z toba na kawe zeby moc tak po prostu o tym wszystkim pogadac. Malo jest osob ktore rozumieja te kwestie...

    Wiesz ja wierze ze nie musze niczego ukrywac, bo kiedy cos ukrywam, czuje ze czegos mi brakuje, w moim postrzeganiu rzeczywistosci swiat jest moim domem, caly, a gdzie jak nie w domu nie moge byc 100% soba, mowic to co mysle I tak dalej. To wszystko co pisze zwykle zdarzylam powiedziec badz omowic z bliska mi osoba, pisac zaczelam ze strachu ze kiedys bede miala zanik pamieci I zapomne kim jestem :D a lubie to kim jestem. Zwykle. Ale to czysto moje zdanie :) /b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby się umówić na jakieś spotkanie :) Wystarczy napisać. Dobrze, że jesteś sobą, coraz mniej takich ludzi. A ja naprawdę takich cenię. Nie zapomina się kim się jest, po prostu czasem się zmieniamy i przez to zanika nasze prawdziwe JA.

      Usuń
    2. Napisze :) nie wiem jak mozna nie byc soba I byc szczesliwym, ale jak juz wspomnialam, mi do oswiecenia jak stad do Rzymu na piechote ;) mysle ze nie tyle sie zmieniamy co dojrzewamy, razem w tym procesie zmienia sie nasze prawdziwe JA, dopoki zmieniamy sie poglebiajac nasze wnetrze, ze spokojem wew I satysfakcja ze jestesmy lepsi od siebie wczoraj, to wg mnoe o to chodzi :) /b

      Usuń
    3. Można, tak mi się wydaje, ale z tym dojrzewanie to jestem tego samego zdania. Po prostu szukaj szczęścia w małych rzeczach i ciesz się każdym dniem choć pamiętaj, że nawet smutek ma w sobie coś pięknego :)

      Usuń
    4. Zgadzam sie z Toba w 100 % Smutek ma w sobie cos pieknego ale tylko pod warunkiem ze nie utorzsamiamy sie z nim. Dopoki obserwujemy ta emocje, zdajemy sobie ze zostala wywolana przeznasza interpretacje sytuacji, dopoki akceptujemy smutek ktory odczowamy zamiast "byc smutkiem" to wszystko jest ok :)/b

      Usuń
    5. Nic dodać, nic ująć :) !

      Usuń