środa, 12 grudnia 2012

Niesprawiedliwość


,,Zazwyczaj najmocniej pada na ludzi, którzy najbardziej zasługują na słońce. ,, - septembereighth

Zadaję sobie pytanie. Dlaczego ?  Dlaczego dzisiaj, dlaczego On ?. To bez sensu. Zabierasz z tego świata ludzi którzy są potrzebni aby istnieli kolejni. Wieczna niesprawiedliwość. Pozwoliłeś na to, wiedząc, że ja nie mogę mu pomóc. Nie da się pomóc. Zrozumie lub nie. Jak mogłeś, zabrać mu jego szczęście. Zabrałeś też szczęście mi. Nie pozwól mu odejść. Potrafię znieść wiele ale jestem człowiekiem, mam uczucia, i ograniczenia. Nie zasłużył na to wszystko. Był dobry, jest i mam nadzieję, że będzie. A czemu go tak boleśnie doświadczasz, nie wiem. Nie zrozumiem. I wiedz, że jeśli mi go odbierzesz, znienawidzę Cię. Amen. 

I pada na niego, wciąż pada, i nie widać promieni słońca, które już dawno powinny ogrzewać jego twarz i zmarznięte od bólu serce. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz