czwartek, 13 grudnia 2012

Jeszcze.


,,Nie myślcie, że coś jest niemożliwe tylko dlatego, że się jeszcze nie wydarzyło. ,,

W słowniku ludzkości nie powinno być słowa ,,niemożliwe,,. Wszystko się kiedyś może zdarzyć. I pewnie zdarzy. Nie znamy przyszłości, przecież wcale jej nie znamy. Skoro nie znamy, to nie mówmy kłamstw o niej. I nawet jeśli ktoś powie Ci, że nie dasz rady, nie uda ci się, zrób mu na złość. Dokonaj czegoś ,,niemożliwego,,. Niech opadną im szczęki, niech cię podziwiają. Umiesz. Wiem, że ja sama potrafię. Nauczyłam się, przez jeden dzień tak wiele. Są gorsze rzeczy niż te które mnie doskwierają. Mam przecież tyle szczęścia. Tyle radości wokoło. Zrozumiałam, że nie ma co dramatyzować. Do tej pory tak mało było styczności ze śmiercią, i nagle coraz więcej więcej więcej. I uświadamiam sobie, że tak mało jeszcze doświadczyłam. Nie chce tego doświadczyć, i na razie się udaje. Lecz na jak długo. Szybka zmiana tematu, nieprawdaż ? Nauczyłam się tego od Ciebie. Mam nadzieję, że wszystko w porządku. Widzę, że tak jest. Uważaj , przecież wiem jak łatwo się przywiązujesz.


D. Dasz radę. Pamiętaj, że jestem. Może inna, może zbyt daleko. Ale jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz