niedziela, 30 grudnia 2012

Od nowa ?

Wiele wydarzyło się w tym roku. Były wzloty i upadki, zwycięstwa i porażki. Poznałam wspaniałych ludzi, niektórych straciłam. Przekonałam się na jak wiele mnie stać. Co potrafię, i na co nie umiem się zdobyć. Po raz pierwszy naprawdę zrozumiałam siłę przyjaźni, i jak ważna jest ona dla człowieka. Dopiero w tym roku. Lepiej późno niż wcale... Przeżyłam rok. Ta końcówka, tak naprawdę była już męką. Na każdym kroku porażka, nie udawało mi się, ale w 2013 będzie inaczej.Lepiej. Mam cele. Dokonam tego co sobie wyznaczyłam. Wierzę w to z całych sił. I wiem, że nawet jeśli się potknę, to ktoś mnie złapie. Chwyci za rękę, postawi na nogi i da motywację by działać dalej. Nie poddam się. Nie poddamy się. Ostatnie miesiące z klasą. Pokażmy, że potrafimy być jednością. Stańmy się rodziną, choć na ten krótki czas. Tak wiele chcę zmienić, może zbyt wiele. I szczególnie zależy mi na tym jednym. ,,To nie jest plan, ani postanowienie, to trzeba zrobić,,. Do zobaczenia

Trzeba zacząć od nowa. Nowy rok. Czy będzie lepszy ? Mam taką nadzieję, tak samo jak mam nadzieję, że będę pisać przez kolejne 366 dni. Oby. Niech trwa to co jest, ale aby nie zabrakło nowych doświadczeń.

Dziękuję za ten rok, i przepraszam za wszelkie przykrości. Oby w nadchodzącym roku było ich najmniej. Tego wam życzę. Szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń  i przede wszystkim sukcesów. Bo to one napędzają nas do życia. By nie zabrakło miłości i przyjaźni. Pamiętajcie też o uśmiechu. Niech zawsze rozświetla wasze twarze, nawet w szare dni. Wszystkiego co najlepsze. Gorąco pozdrawiam - Variabele.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz