sobota, 29 grudnia 2012

Be a Voice, not an Echo.

Jestem Echo. Powtarzam. Te same słowa i czyny. Powtarzam je co jakiś czas,lecz czy to ma sens. Echo odbija się zauważone lecz nie robi na nikim wrażenia. Jest powodem śmiechu. Jestem Echo. Potok słów których nikt nie słyszy. Czyny nie są docenione. Taki mój los. Nie mam na nic wpływu. Rozumiesz ? Odnajdź tu siebie. W pojedynczych słowach kryje się opowieść. Echo. Mogę powtarzać się milion razy, a i tak nikt się nie domyśli. Odnajdźcie siebie. W nic nie znaczących słowach. Może jednak. Nie oczekuje niczego. Pozwólcie mi pisać. Pozwólcie mi wyrazić siebie. Variabele wykrztusi z siebie wszystko. Ja, nie.  Chociaż, powoli stajemy się jednością. Powoli. Dajcie mi/nam czas. Posłuchajcie słów. Niech wypływają, dopóki bije serce. Nie zatrzymujcie go. Miarowe, spokojne uderzenia tworzące Echo. Ten sam dźwięk. Lecz każdy ma znaczenie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz