środa, 14 listopada 2012

W kryjówce.


Siedzę zamknięta w pokoju. Ciemność. Jedyne co rozświetla mrok to gwiazdy i moje serce. Jestem dobra, zbyt dobra. Daje ludziom tak wiele szans, jestem kiedy mnie potrzebują, pomagam, staram się być dobrym człowiekiem. A co mam w zamian. Ekhemm. Nic.  Moja dusza rozjaśnia wasze ciemne wnętrza, ale serce nie daje rady rozgrzać zimna jakie w was jest. Nie chce was obrazić, nie nie to mam na celu. Zwyczajnie czuję się sama. Siedzę w tym ciemnym pokoju, w dłoni mam zapałkę i to jedyne światło wokół mnie. Gdzie się podzialiście ? Gdzie jesteście ? Nie lubię bawić się w chowanego. Nie lubię szukać. Nie potrafię. A może nie chcę odnaleźć rozczarowania ? Zapomniałam jak to jest być przytulaną. Zapomniałam jak to jest usłyszeć dobre słowo od bliskiej osoby. Obym nie zapomniała was. 

Jestem tylko kiedy mnie potrzebujecie. Kiedy doskwiera wam nuda. Ja nie chce czegoś takiego. Zapytałaś mnie co by było gdyby odszedł. Nie umiem obie tego wyobrazić. A ty wyobrażasz sobie życie bez ludzi dzięki którym funkcjonujesz ?

Jakie to wszystko bezsensowne. Uczymy się związków chemicznych a nie umiemy opanować uczuć. Uczymy się o człowieku ale nie umiemy go zrozumieć i odgadnąć jego myśli. To co tutaj piszę to bez znaczenia, jak ta nauka. Bo jutro już nie będziecie o tym pamiętać 


5 komentarzy:

  1. W poprzedniej notce pisałaś, że nie wierzysz w siebie, że masz niską samoocenę, a po tym co tutaj napisałaś chyba jednak kłamałaś. Nie chcę Cię obrażać w żaden sposób, ale to moje zdanie. ' moja dusza rozjaśnia wasze wnętrza' twierdzisz, że wszyscy/większość mają ciemne wnętrza? Otóż nie. Wiele osób ma 'jasne wnętrze' być może jaśniejsze od Ciebie i aby kogoś oceniać czy ma 'ciemną' czy 'jasną' trzeba go naprawdę dobrze poznać, bo często może to ukrywać.
    "Zapomniałam jak to jest być przytulaną. " ? możesz mi wytłumaczyć co miałaś na myśli pisząc to? ;) bo tak : 'masz chłopaka, przyjaciół kochających rodziców'( tak pisałaś wcześniej) więc czemu zapomniałaś? ;)

    PS pamiętaj, że ja serio nie chcę Cię obrażać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze przetłumacz sobie słowo ,,Variabele,,. Chodzi o to że jestem dobra. Niska samoocena to takie słowo że w siebie nie wierzę itp. Dusza czyli dobre serce, pisze do tego co się dzieje w szkole. Ludzie najeżdżają, obgadują siebie, to jest nawiązanie do tego. jeśli chodzi o przytulanie to chodzi o rodziców bo mam z nimi kłopoty, i brakuje mi ich ciepła, bliskości( dlatego użyłam słowa bliskich osób) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Variabele - zmienna :) jak każda kobieta ;>
    Z tą szkołą to niestety się muszę zgodzić, ale ludzie to szuje, więc nie warto się przejmować ! :))
    przytulanie - spoczko, rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie można brać wszystkiego dosłownie. Czasami jest ukryty sens. :)

    OdpowiedzUsuń