czwartek, 15 listopada 2012

Hic et nunc.!


"Pewnego dnia chrabąszcz przewrócił się na grzbiet. A chrabąszcz, który padnie na grzbiet nigdy więcej nie wstanie." - L.F.Telles "W kamiennym kręgu"

Pewnego dnia upadniesz, przewrócisz się na grzbiet jak ten chrabąszcz. Tylko że różnisz się od niego , masz szansę się podnieść. Należy żyć ,,tutaj i teraz - Hic et nunc.!,, bo nigdy nie wiesz kiedy będzie ciężko wstać. Ale masz przecież tyle motywacji. Ludzi, dążenie do celu. Nie można się poddać, nie można. Łatwo powiedzieć, tak wiem to. Nie raz chciałam się poddać, i za każdym razem znalazł się ktoś kto kopnął mnie w dupę i kazał iść dalej. Nie raz ja pomagałam tak innym ludziom. To kwestia podejścia.  Aby upolować zwierzę musisz je podejść. Na ludzi musisz mieć sposób, na upolowanie ich smutków i niepowodzeń. 


Kiedy już upadniesz. Odpocznij, zbierz siły, i podnieś się. Ja w Ciebie wierzę. Pamiętaj. Cokolwiek to jest, ja w Ciebie wierzę. Zawsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz