wtorek, 20 listopada 2012

Nie da się.


,,Nie na każde żeg­naj da się od ra­zu pożegnać. ,, 

Nie da się o kimś z dnia na dzień zapomnieć, nie można wymazać wspomnień z głowy. Cząstka osób które istniały w naszym życiu pozostanie na zawsze i będzie powracać. Nie łatwo jest pożegnać kogoś kto brał czynny udział w naszej codzienności. Jednak stało się tak, niejednokrotnie i stanie się jeszcze nie raz. Szkoda tylko że w miejsce przyjaźni weszła nienawiść, pytające spojrzenia , złośliwość i chamstwo. Wydaje się wam, że nigdy czegoś takiego nie zrobicie. Błąd. Też tak myślałam. Wszystko potoczyło się jednak inaczej, żałuję że nie mogę już z Tobą porozmawiać, pośmiać się czy zwyczajnie pobyć, bez żalu. A on jest. Jestem otwarta, zawsze będę. Nie wiem czy czytasz moje wypociny. Może domyślasz się, że mowa o Tobie. Nie wiem. Pamiętaj, że jestem i będę. Zawsze znajdziesz u mnie pomoc i wsparcie. 

,, Le­piej zginąć, niż żyć ze świado­mością, że zro­biło się coś, co wy­maga przebaczenia.,,- Andrzej Sapkowski 

Zbyt wiele by tego było. Ciężko jest funkcjonować z tą świadomością. Przepraszam każdego, kogo w jakikolwiek sposób zraniłam . Nie oczekuję przebaczenia, bo nie ma takiej możliwości.  Mea culpa, Mea maxima culpa. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz