wtorek, 6 listopada 2012

Ten sam świat


,,Uwierzysz, że to ten sam świat co dziesięć lat temu ?,, - septembereighth

Nic się nie zmieniło oprócz nas. Trochę wyciągnęło nas w górę, nabraliśmy ciałka, ale i doświadczenia. Zebraliśmy wiele wspomnień, tyle że w sumie moglibyśmy spokojnie umierać. Jesteśmy odważniejsi a może bardziej bezczelni, a do tego nie zważamy na konsekwencje. Tak to raczej nie kwestia odwagi ale wychowania. A więc uwierzysz że to ten sam świat co kilka lat temu ? Ja nie mogę, nie umiem. Lecz to tylko ja się zmieniłam, zmienili się ludzie wokoło, natura pozostała taka sama, wszystko jest na swoim miejscu ale nie MY. Chodzimy bez powodu w tą i z powrotem, szukając jakiegoś znaku z nieba. Ekhhem.. On nie czuwa. Przykro mi, ale nic dla niego nie znaczymy. Zbyt wiele zła wyrządziliśmy byśmy mogli zostać docenieni. Ten sam świat, tylko płynie czas, zmieniają się pionki, jeden odpada przychodzi następny. Z tobą też tak będzie. Chyba Ci się uda, Chyba dasz radę, ale tak jak mówię CHYBA. Nic w życiu nie jest pewnie, oprócz jednej rzeczy ; Śmierci. To jedyne co nastąpi w stu procentach. Nie da się uciec. Nie ma takiej możliwości. To ten sam świat, ta sama śmierć, tylko nie to samo życie. Nie ta sama Ja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz