czwartek, 8 listopada 2012

Mapa.


,, Ma­pa po­każe Ci drogę lecz nie wyz­naczy kon­kret­ne­go celu. ,,

Zgubiłam się. Wśród miliona dróg i ich rozwidleń. Nigdzie nie widzę drogowskazów. Jakby ktoś umyślnie schował je przede mną, chcąc bym nie doszła do celu. Ja mam jednak mapę. Ale nie do końca umiem się nią posługiwać. Choć posługiwać to raczej złe słowo, zbyt bezczelne. Nie umiem jej wykorzystać w odpowiedni sposób. Jest dla mnie zagadką, którą mam zamiar rozwiązać. Nie mam jednak cech Sherlocka Holmesa. Zagadki to nie moja mocna strona. Staram się mimo tego. Jak myślisz dlaczego wciąż zadaję Ci pytania ? Chcę się rozwiązać. Ciekawe czy ktoś już to uczynił. Czy odgadł twoje myśli i uczucia. Muszę zrozumieć mapę która prowadzi mnie przez kręte drogi i labirynty. Ma w sobie tak wiele wskazówek, które odnajdę.To tylko kwestia czasu. (mam nadzieję). Minuty, godziny albo lata dzielą mnie od finiszu lub porażki. Moja mapo. Gdzie twoja legenda ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz