niedziela, 4 listopada 2012

Człowiek

- Jak się z tym czujesz ?
- Ale z czym ? - zapytał niepewnie człowiek
- zraniłeś bliźniego, nie poruszyło cię to ?
- Jesteśmy stworzeni żeby ranić, wychowani aby być bezwzględnymi, przeznaczeni by nie opierać się złu.

Nie oszukasz faktów, a fakty to powyższy dialog. Macie jednak w sobie przebłyski dobra. Umiecie być wrażliwi skoro tak dużo płaczecie. Umiecie ufać skoro powierzacie sobie nawzajem sekrety. Umiecie czuć skoro mówicie ,,Kocham cię,, . Nie wydaje się wam tego  dość mało ? niezbyt proporcjonalnie do czasu ile istnieją  ludzie i świat.Tak wiele mogli się już nauczyć.  Cóż, wina leży tylko po jednej stronie. 

- Widziałem dziewczynę, bardzo podobną do ciebie, podbiegłem i ją przytuliłem, ale to jednak nie byłaś TY.
- Próbuj dalej, w końcu uda Ci się przytulić MNIE.


*Zapamiętać te najpiękniejsze sny*

I niech mnie ktoś przytuli, tak po prostu, bez powodu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz