poniedziałek, 1 października 2012

Lep na muchy.


Niektórzy z was to muchy - wkurzający nic tylko pozabijać, ale nie chce mi się. Nie mam ochoty ruszyć dupska i iść po łapkę którą was zniszczę raz na zawsze, wyrzucę do kosza abyście zniknęli z mojego życia. Denerwuje mnie każdy wasz ruch. A kiedy ,,przyczepicie,, się do mnie i czuję, czuję to, rodzi się we mnie morderca, słowem staram się was zniechęcić ale nie zawsze to działa, czasem musi dojść do rękoczynu.

Co jest z wami ? Nawet zwierzęta okazują więcej miłości niż wy. To cholernie smutne. Dla was liczy się to jak człowiek wygląda, ile ma pieniędzy. Nie obchodzi was to że ktoś jest czuły, wrażliwy, zabawny czy po prostu kochający. Zbyt wielu frajerów na świecie. A tak mało ludzi którzy rozumieją człowieczeństwo.

Nie mówię że jestem jakąś SuperWomen. Nigdy nie będę. Ale dla mnie zawsze liczy się to co człowiek ma w środku. Nikt mi nie wmówi,że jest inaczej. Możecie powiedzieć że ranie ludzi, jestem czasem niesympatyczna i samolubna. Tak jest, przyznaje się do tej zbrodni. Jednak niektórzy z was mają większe winy na sumieniu. Pomyśl chwilkę człowieczku : Czy jesteś taki jaki chcesz być ? Zostaw to dla siebie, zwyczajnie pomyśl i wyciągnij odpowiednie wnioski. ,, Po której stronie jesteś po złej czy dobrej, opcji po środku : brak,,


5 komentarzy:

  1. Jeej. Super trafne masz te notki.
    Tę dołączam do moich ulubionych! ;>
    Masz rację "zbyt wielu jest frajerów na świecie" - w pełni się zgadzam, ale nimi nie trzeba się przejmować :)) ostatnio nauczyłam się nie zwracać na nich uwagi i żyć jak mi się podoba, w końcu oni za nas życia nie przeżyją.
    Żyjemy w XXI wieku, gdzie ludzie to szuje :c
    I tak, zwierzęta okazują więcej miłości, dlatego już tylko im ufam. Na ludziach za bardzo się zawiodłam :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. zawsze jak czytam Twoje notki przy tych piosenkach mam łzy w oczach? to dobrze? nie wiem. Ale przynajmniej widzę, że jest jeszcze jakaś osoba, która mnie rozumie i czuje podobnie do mnie.

      Usuń
  2. Gdy czytam twoje notki to mam wrażenie że słyszę własne myśli. To dobrze wiedzieć, że jest taka osoba chodź praktycznie mi obca to jednak odbierająca rzeczywistość tak samo jak ja. A ta muzyka... tak to wszystko upiększa. Słuchasz dokładnie tego co ja czyli wszystkiego ale z wyczuciem. To niezwykłe, a co do tej notki zgadzam się z tobą w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  3. @up
    @2x up
    @3x up
    xD Jebłem


    By Otto ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhuhu XD
      widzę, że kolejna 'szujka' się odzywa :))
      fajnie, że jebłeś, nie masz uczuć? - rozumiem ;>

      @3x up

      Usuń