niedziela, 30 września 2012

Być nicością.


,,Czasami mam ochotę zniknąć. To pewnie popularne słowa wśród depresyjnych fotoblogów. Ale to prawda. Czasami mam ochotę ''nie być''. Nie umrzeć, ale zniknąć. Być nicością. Nieocenioną i nie braną pod uwagę. Odejść w zapomnienie, ale tylko na moment. Nie być obiektem rozmów, porównań. Nie mieć imienia, twarzy. Nie być kłębiącą się myślą w ludzkich głowach, ani wrzodem na czyimś tyłku.,, - septembereighth

Zniknąć na chwilę kiedy wszystko się nie układa. Kiedy przeszkadzam każdemu, jestem jak śmieć - niechciana. Pomyślicie, że jestem kolejnym dzieckiem która uważa że ma ciężkie życie. Tak, mam wiele problemów jakich wy nie macie. Nie znacie mnie, nic nie wiecie o moim życiu.
Teraz są takie chwile kiedy mam ochotę właśnie nawet na ten moment zniknąć. Nie być przytłaczaną przez te wszystkie pytania ,odpowiedzi które nie są takie jakie być powinny. Nie jestem idealna, popełniam błędy i niektórzy z was się o tym przekonali. Jedni bardziej boleśnie za co Ich przepraszam. Czasem może i ulegam innym ludziom, robię to o co oni mnie proszą czy błagają. Ale nigdy nie zrezygnuje z przyjaciół. Nigdy. Cokolwiek by mi zaproponowano, ktokolwiek by błagał nie odpuszczę sobie  ludzi których kocham. Nic tego nie zmieni.


Hey mała, jedyne co nadal ci sugeruję to olać frajera :) Bo taka cudowna dziewczyna jak ty zasługuje na kogoś dla kogo będzie skarbem. Kto będzie codziennie starał się o jej uczucie. Zrobisz  to co chcesz, to twoja sprawa. Ja ci tylko chcę pomóc. Żebyś potem nie cierpiała, robię to dla Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz