niedziela, 11 sierpnia 2013

Szansa.

Mam wiedzę, która pozwala mi 'normalnie' spoglądać w Twoją stronę. Tkwi we mnie spokój, który daje mi szansę by iść do przodu bez kłopotów. Posiadam własne zdanie, dzięki któremu żyję w zgodzie z samą sobą. Trzymam u boku ludzi, którzy zgodnie trzymają mnie za rękę. Nie pośpieszają ani nie spowalniają mnie, lecz prowadzą w równym tempie przez ścieżkę. I co najważniejsze, kryję w sobie wiarę, która pozwala mi wierzyć, że ta ścieżka jest właściwa. Chciałabym, żeby to sprawiało, że jestem szczęśliwa. Tak jak jest teraz. Dostałam niejedną szansę, i wiele spośród nich zmarnowałam. Wiara w siebie pozwala mi myśleć, że obecna jest tą, która zostanie wykorzystana. Nie zabierajcie mi tego.


Najlepszy obóz. Cudowni ludzie. Wykorzystany czas.
Wyczerpująca rozmowa. Uśmiech.

1 komentarz: