niedziela, 9 grudnia 2012

Lodowato.


Jest zimno. Moje płuca wciągają lodowate powietrze, smakując przy tym bólu. Po chwili wypuszczam je, i obserwuję dymek znikający w świetle gwiazd. To rutyna, powtarzam tę czynność do znudzenia. Zabawne. Podoba mi się to. Niczym dziecko, cieszę się za każdym razem gdy z moich ust wydobywa się mgiełka. Wydaję mi się jakbym wypuszczała wszystko złe co we mnie jest. W głębi krzyczę, i głosy nagle znikają, jestem wolna. Wolna jak wiatr. Beznamiętnie przepływam przez napotkane osoby. Nie widzą mnie, w oczy rzuca im się jedynie biały dymek. Czuję się jak Super-bohaterka mam zdolność niewidzialności. Zastanawiam się, czy aby na pewno to zaleta. Być niczym i nikim dla otaczającego nas świata ?. Myślę, jaka ja jestem żałosna, ubolewam nad własnym losem, użalam się nad sobą. I co ? Wydaje mi się, że wszystko samo przyjdzie. Pomyłka. Nic nie ma od tak. Nic się nie będzie działo dobrze. Ale nie umiem tego zrozumieć. Żyję we własnym przekonaniu. We własnym świecie.


8 komentarzy:

  1. No wlasnie jestes zalosna.
    Twoj pesymizm zabija jakiekolwiek kolory, ktorych i tak prawie tutaj nie ma. Wspolczuje wszystkim ktorzy czytaja Twojego bloga... Ja na ich miejscu bym sie zdolowala. 2 posty to o 2 za duzo!
    Bisous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog. Piszę co chcę. Zabijam co chcę. Zła Variabele :)

      Usuń
  2. Twoj blog ale niestety ten sam internet co kazdego, ktory tak sie zdarza, ze spamujesz.
    Lepiej idz do tego co robisz najlepiej - klejenia sie do chlopakow.
    Zabijasz co chcesz? Buahahha to dlaczego nie zrobisz nam wszystkim przyslugi i nie "zabijesz" swojego bloga??
    Twoje posty zawalaja mi moja cenna przestrzen na glownej na fb.
    Bisous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuń mnie ze znajomych, nie będziesz widział/a. Nikt ci nie broni. Ja bloga nie zawieszę, nie musisz czytać. Nikt nikogo nie zmusza. Kto chce to czyta, kto nie to nie. Wyjdź i nie wracaj. Nie potrzebuję tutaj anonimów którzy wiedzą wszystko lepiej ! Nara.

      Usuń
  3. Drogi Idioto Anonimie ,
    Jesteś na tyle tepy , ze jak blog Ci sie nie podoba to nadal na niego wchodzisz? To tak jakbyś dwa razy wchodził do takiego samego gówna . Jebie ale nadal tam wchodzisz .
    Nastepnym razem jak chcesz komentowac/hejtowac to przemysl to co piszesz zanim pierdolniesz jakis idiotyzm.


    /Otto
    /A dla scierwy z komentarzy Pan Otto

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Otto,
    Jestes na tyle dziecinny i na tyle nie masz klasy, zeby sypac wulgaryzmami? To tak jakbys znizal sie dobrowolnie przede mna. Nie weszlabym na ten blog drugi raz gdybym nie dostala odpowiedzi na komentarz, zauwazylam ze kultura jest ci malo znana ale uszanuj to, ze ja odpisuje na komentarze skierowane do mnie. A ty Variebele - trzymaj nerwy na wodzy. Spokojnie ja tylko wyrazam swoja opinie. W jednym masz racje - widze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że nie masz odwagi do mnie podejść i powiedzieć mi tego wprost. To jest dopiero żałosne... Wiem jaka jestem, wiem co robię. A ty nie wiesz o mnie nic. Zastanów się zanim coś napiszesz, bo niszczysz człowieka.

      Usuń
  5. Do takich ludzi jak Ty bez wulgaryzmow to slowo wejdzie jednym uchem a wyleci drugim . Hejtujesz czyjegos bloga? Napisz cos sama zobaczymy ile warte sa Twoje wypociny. Mowisz ze wspolczujesz ludzia co to czytaja a potem mowisz ze ja nie mam kultury bo uzywam wulgaryzmow . zanim powiesz kolejny raz ze to ja nie mam kultury , prosze wez mega rozbieg i tak pieprznij ta glowa o sciane . Miejmy nadzieje ze pomoze .

    OdpowiedzUsuń