sobota, 20 października 2012

Drogi Przyjacielu.


Drogi Przyjacielu ! Piszę do Ciebie, bo jako jedyny mnie rozumiesz. Znam Cię, choć nasza znajomość trwa dosyć krótko, i zaczęła się tak niespodziewanie. Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. A wiem, że kiedyś tak będzie, jednak nie widzę tego. To będzie apokalipsa, codzienność będzie szara. Pierwszy orientujesz się, że coś mnie gryzie, że mam kłopot i ty jako pierwszy próbujesz mi pomóc, Ty jak pierwszy od tak długiego czasu, pomogłeś. Wydaję mi się że ja nie umiem, nie potrafię Cię wesprzeć ale wiedz że bardzo się staram gdy zachodzi taka potrzeba. Martwię się za Ciebie, bo ty często masz ,,wyjebane na świat,,. Czasem to naprawdę dobre, ale czy zawsze ? Nie wiem czy wiesz ale boję się że kiedyś nagle znikniesz a ja nie będę nawet o tym wiedzieć, pomyślę że po prostu gdzieś wyszedłeś, wyjechałeś, i będę żyć w niewiedzy.  Podziwiam twoją ,,filozofię,,. Podziwiam cię.Nie wielu ludzi jest tak silnych . Zniosłeś tak wiele, a tak nie wielu by to przetrwało. Podziwiam cię za słowa ,, Za przyjaciół w ogień pójdę,,. Smucę się myśląc o tym, jak  bardzo mi pomogłeś a jak mało ja Tobie. Ty chyba nie potrzebujesz niczyjej pomocy, bo sam sobie świetnie radzisz, a jeżeli masz problem to rzadko wplątujesz w to innych ludzi. To zbyt szlachetne. Jakie to wspaniałe uczucie, wiedzieć że jest taki ktoś kto chętnie ci pomoże, i nie spocznie dopóki tego nie zrobi. To cudowne uczucie wiedzieć że masz kogoś kto jest twoim przyjacielem na dobre i na złe. Chciałabym być kiedyś kimś takim dla kogoś. Podporą, motywacją, a czasem i wzorem. Mam nadzieję że to przetrwa, a nawet jeśli nie, to pozostaną wspomnienia i to niezapomniane. Staram się, być dobra przyjaciółką, nie wiem czy mi się udaje, może kiedyś się o tym przekonam a może nie.  Na koniec, chciałabym Ci jeszcze raz podziękować, przeprosić i przypomnieć że jesteś wspaniały. Do zobaczenia. - Twoja Przyjaciółka.

,, Przy­jaciel to ktoś, kto da­je Ci to­talną swo­bodę by­cia sobą. ,,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz