czwartek, 5 marca 2015

Weź, co potrzebujesz.

Nie spodziewałam się akcji w mojej szkole, która zaskoczy mnie tak pozytywnie. Wbrew mniemaniu odniosła ona ogromny sukces. U dzieciaków, została potraktowana dość brutalnie ale klasy starsze wzięły ją całkiem na poważnie. Choć jej wykonanie nie należy do najlepszych to liczy się sama pokrzepiająca inicjatywa. Już mówię o co chodzi dla tych, którzy jeszcze nie zdążyli się domyśleć. W całym budynku zostały porozwieszane kartki z napisem Take What You Need - Weź co potrzebujesz, jej dół został podzielony na szereg listków, na których napisane były możliwe ludzkie potrzeby. Każdy kto chce może oderwać odpowiedni i zachować dla siebie. Wiara, zdrowie, zrozumienie, wolność, siła to tylko pojedyncze z nich. Udało mi się zebrać informacje, które pozwalają mi stwierdzić, że najbardziej pożądany jest po prostu czas. To właśnie on jest na wagę złota. A zyskać go to nie lada sztuka. Nie da się jednak pominąć potrzeby każdego ludzkiego serca, miłości, ona również zdobyła wśród licealistów miejsce na podium. Osobę, która odpowiedzialna jest za to piękne zamieszanie proszę, żeby się do mnie odezwała. Żegnam się ze szczerym, szerokim uśmiechem i zerwanym kawałkiem kartki w portfelu.


Widać anioły też potrzebują miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz