niedziela, 15 grudnia 2013

Ozdoby.

Znam wielu ludzi
Niech nikt się nie łudzi
Każdy z nich posiada coś pięknego
Jeden ważniejszy jest od drugiego
Uwielbiam ich i nienawidzę
Podziwiam lecz czasami szydzę
Jedna wie jak mnie rozśmieszyć
Druga w rozmowie lubi się spieszyć
Trzecia już 'nie zna' mnie bo jest głupia
Uczucie przeszłości oczy wyłupia
Czwarta nauczyła mnie zasad życia
Piąta ma przede mną wiele do ukrycia
Szósta mądrzejsza jest niż encyklopedia 
Siódma zbyt serio bierze słowo 'tragedia'
Ósma wie kiedy w sercu mam smutek
Długoletniej przyjaźni to skutek
Dziewiąta piękny śpiew ma anioła
Choć ramieniem sięgam jej do czoła
Dziesiąta jest nieodpowiedzialna
W stopniu zerowym zniszczalna
Jedenastej uśmiech nie schodzi z twarzy
Dwunasta na uczucia się nie odważy
Mogłabym wymieniać w nieskończoność
Lecz to nie jest żadna nowość
Ale miła mi jest każda minuta
Życie to muzyka, a ludzie to nuta
Zmienia się melodia bez choćby osoby
Ukochane żywe życia ozdoby.

- Variabele


Szukajcie siebie.

1 komentarz: