niedziela, 25 listopada 2012

Podstawa.


,,Uwie­rzyć w siebie - to bar­dzo trud­na sztu­ka, lecz gdy się to uda, wszys­tkie szczy­ty stają się łat­wiej­sze do zdobycia.,,

Mimo nocy, nie czuję zmęczenia. To najlepsza pora by przelać myśli na papier. By z kimś porozmawiać, wtedy najbardziej się wczuwamy, okazujemy uczucia. Chyba trochę dotarły do mnie twoje słowa. Muszę uwierzyć że mi się uda, bo bez tego ani rusz. Trzeba się zaprzeć, wstać z myślą, zwyciężę. Będzie mi ciężko. Po tych wszystkich porażkach które mnie spotkały ostatnio i wciąż na mnie ciążą. Ale zła passa też kiedyś przemija. Nieprawdaż ? Nie ma nic od tak, trzeba włożyć we wszystko siebie, jeśli uwierzymy to będzie łatwiej. Jej, i piszę to ja. Ta która półgodziny temu mówiła że nie da rady, nie wierzy w siebie, nie ma motywacji. Mam. Teraz mam. I wiem o niej tylko ja. I myślę że będzie doskonała do pokonania najwyższych barykad. Dziękuję.

,, Wiara w siebie to dla mnie podstawa, nie wierzę to nigdzie nie idę, motywuję się i dopiero ruszam. ,, - D.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz