wtorek, 25 września 2012

List.


,, Wyobraźnia to umiejętność widze­nia cze­goś po­za tym, co widzą wszyscy. ,,

Odkąd pamiętam, pisałam a może starałam się pisać wiersze. Zawsze w głowie miałam miliony wizji, pomysłów. Większość z nich jednak zniknęła tak szybko jak się pojawiła. Nadal lubię coś czasem napisać, ale nie jest to już takie składne jak kiedyś. Może z wiekiem straciłam dar ? A może w ogóle go nie miałam. Choć jestem pewna jednego, straciłam cząstkę Magii, umiejętności tworzenia z wykorzystaniem w pełni mojej wyobraźni . Dało się to we znaki,  kiedy w szkole wypracowania twórcze stały się dla mnie męką.

Czasem kiedy czuję się samotna albo ogarnia mnie wściekłość, wylewam wszystkie uczucia na kartkę. Większość moich bazgrołów oddaje to co myślę. Tego jest dużo, lepsze i gorsze, pokazane innym i te ukryte na wieki wieków. Od niedawna piszę o tym co dzieje się w teraźniejszości i chowam w takie jedno sekretne miejsce ,,szczęśliwe,, miejsce. Kiedyś może ktoś to znajdzie, przeczyta i zrozumie...

Wciąż znam na pamięć ten pierwszy wiersz. Najlepszy. Napisany tak mi się wydaje w wieku 12 albo 11 lat. Chyba. Jest to tak zwany wiersz biały.

- List

Stoję pośrodku pustego pokoju i czekam na ważny list
Gdy go otwieram łzy napływają do mych oczu
Zadaję sobie wciąż to samo pytanie
Czy to on ? Czy go kiedyś jeszcze zobaczę ?
Serce bije coraz szybciej 
A gdy zaczynam czytać, życie traci sens
Z szuflady wyciągam nóż
Moja dusza krzyczy a ciało opada bezwładnie na podłogę
Na stole leży leży list, a w nim treść :
,,Żegnaj,,

-Variabele

1 komentarz:

  1. Super wiersz :))
    zaprezentuj go gdzieś w szkole czy gdzieś bo masz talent ;>

    OdpowiedzUsuń