poniedziałek, 17 września 2012

Lubię mówić ludziom komplementy, żeby nie czuli się tak beznadziejnie jak ja.


Dlaczego tak rzadko mówimy ludziom dobre słowa, czemu tak niechętnie ich chwalimy. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy czegoś chcemy, od tych osób. Przykładem są nasi rodzice, wyczuleni na te słowa odrazu pytają ,, no to co chcesz ?,, ,,ile ?,,.  Czemu nie podejdziemy do Koleżanki i nie powiemy ,, Ładnie wyglądasz,, ? Boimy się, choć może to kwestia tego że nie chcemy ludziom mówić takich miłych słów bo oni nie mówią ich nam. Ktoś musi zacząć. Każde dobre słowo, daje uczucia ciepła w sercu, uwierzcie. Prosty zwrot ,,Kocham cię,, a dla naszych rodziców tak wiele znaczy, pokazujemy im w ten sposób naszą miłość do nich. Odważmy się mówić. Kocham, Lubię, Dziękuję. Nauczmy się komplementować ludzi.

Wiele osób ma problemy, boryka się z nimi samotnie. Mimo że o tym nie wiemy, to nieświadomie mówiąc coś miłego, pomagamy im. Dajemy nadzieje na lepsze jutro. Zacznijmy już od dzisiaj powiedzmy pierwszej napotkanej osobie dobre słowo, lub przynajmniej prześlijmy jej uśmiech :)


Dziękuję Ci Otto że wsparłeś mnie, kiedy było naprawdę ciężko. Nigdy Ci tego nie zapomnę. Jesteś jedyną osobą która z taką siłą potrafi mi pomóc. Dziękuję za łzy szczęścia.  Za to że ,,akceptujesz,, moją niską samoocenę, śmiejesz się z moich beznadziejnych tekstów i poświęcasz mi tyle czasu. 
Dziękuję traktorzysto, jesteś wariatem jakich mało.

1 komentarz:

  1. Jedna z ulubionych notek :))
    Gdy przeczytałam słowa:"Odważmy się mówić. Kocham, Lubię, Dziękuję." z taką boską piosenką w tle wspomnienia zaczęły przeplatać mi się przez głowę i aż łza w oku mi się zakręciła.
    PISZ DALEJ. Robisz to wspaniale. Tyle prawdziwych słów, zawartych w jednej notce! :*

    DZIĘKUJĘ ! <3

    OdpowiedzUsuń